Veelgestelde Vragen
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
- Bij bestellingen die voor 16.00 uur geplaatst en betaald zijn, streven we ernaar om op dezelfde dag te verzenden. Weekend en feestdagen vallen hier buiten.
- De genoemde termijn is niet van toepassing indien PartyByMoon is gesloten, de artikelen niet op voorraad zijn of indien anders wordt vermeld op de website van PartyByMoon.
- Bestellingen die na 16.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden de volgende dag verzonden.
- Indien een artikel door welke omstandigheden dan ook later dan 2 werkdagen kan worden verstuurd, neemt PartyByMoon contact op met de koper.
- Uiteraard doen wij onze uiterste best om elke bestelling conform afspraak te leveren. We zijn echter voor een deel afhankelijk van onze vervoerder. In een enkel geval kan er hierdoor vertraging optreden.
- Internationale bestellingen hebben andere levertijden, dit zal ongeveer 2-3 werkdagen zijn.
Wat zijn de verzendkosten?
- Voor verzending maakt PartyByMoon gebruik van POSTNL of DHL, tenzij anders is overeengekomen.
- verzendkosten in Nederland:
- Brievenbuspost tot 20 gram: €1,14
- Brievenbuspost van 21 tot 50 gram: €2,28
- Pakketpost van 51 tot 1999 gram: €4,25
- Pakketpost van 2000 tot 10.000 gram: €6,95
- Pakketpost van 10.001 tot 10.050 gram: €13,90
- Pakketpost van 10.051 tot 20.000 gram: €16,20
- Gratis verzending voor aankopen boven de €50,- in Nederland.
- Verzendkosten buiten Nederland worden vermeld bij het afrekenen.
Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
Wanneer PartyByMoon je pakket ingepakt heeft ontvang je van ons een notificatie. Via de link in de e-mail van de bezorger kun je het pakket volgen. Omdat de pakketten 's avonds door de postbezorger verwerkt worden is de status vanaf dat moment te bekijken. Tijdens het transport wordt je ook op de hoogte gehouden van de voortgang.
Verzending naar het buitenland?
Verzending naar het buitenland brengt extra kosten met zich mee. Deze kosten kunnen vooraf bij PartyByMoon worden opgevraagd.
Kan mijn pakket ook aangetekend/met spoed worden verstuurd?
Een bestelling kan indien gewenst aangetekend of met spoed worden verzonden. Dit dient bij de bestelling te worden aangegeven. De extra kosten hiervoor zijn voor rekening van de koper.
Wat zijn de bezorgtijden?
DHL bezorgt van maandag tot en met zaterdag in vier verschillende tijdvensters. Over het algemeen proberen ze je pakket eerst aan te bieden in de middag. Wil je weten in welk tijdvenster de bezorger bij je langskomt? Dat kun je de bezoektijden bekijken op:
https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/service/pakketten-ontvangen/bezorgtijden
Via de track & trace -applicatie heb je altijd direct inzicht in waar je pakket zich op dat moment bevindt. Wanneer je niet thuis bent en ze hebben je pakket niet bij de buren af kunnen leveren, dan proberen ze het de volgende werkdag nog een keer. Heb je van de bezorger een kaart in je brievenbus ontvangen? Ga dan naar de bezorger-gemist-pagina om aan te geven waar en wanneer jij je pakket alsnog wilt ontvangen.
Ik heb een bestelling geplaatst. Hoe weet ik dat deze verwerkt is?
Je bestelling is verwerkt wanneer je een mail met de orderbevestiging hebt ontvangen.
Wanneer je geen bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice info@PartyByMoon.nl of bel 06-51091898.
Hebben jullie ook een winkel?
Wij hebben geen winkel, maar je kan je producten wel bij ons afhalen. Neem hiervoor contact met ons op via de mail info@PartyByMoon.nl of bel ons op 06-51091898.
Prijzen
Alle genoemde prijzen zijn vrijgesteld van BTW, Sinds 1 januari 2020 is de kleine ondernemingsregeling (KOR) van toepassing.
Waar kan ik met mijn klacht naartoe?
Wij gaan voor 100% tevredenheid,
Als jouw bestelde product toch niet helemaal naar wens is, dan lossen we dit graag samen op.
Neem altijd contact met ons hierover op, dit kan je doen via mail info@PartyByMoon.nl of via het telefoonnummer 06-51091898.
Hoe staat het met de garantie?
Op alle geleverde items is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet zijn wat je er, in alle redelijkheid, van mag verwachten. Is dit niet het geval dan zorgt PartyByMoon voor herstel of vervanging van het product.
Wanneer er geen andere oplossing is zullen wij het aankoopbedrag restitueren. Aan het bovenstaande recht is geen termijn gekoppeld aangezien het ene product langer mee gaat dan het andere product.
Hoe retourneer ik een artikel?
PartyByMoon doet er alles aan om u een perfect product te leveren. Voldoet een artikel desondanks niet aan uw verwachtingen, dan kunt u deze artikelen retourneren. U hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst en zonder opgave van redenen te annuleren.
Retourneren is alleen mogelijk als het artikel zich in de originele verpakking en in de originele staat bevindt en niet is beschadigd of gebruikt.
Wanneer u een artikel wilt retourneren dan dient u dit kenbaar te maken via email: info@partybymoon.nl. Pas na bevestiging van PartyByMoon is het mogelijk een artikel te retourneren.
De verzendkosten en verzendrisico van een artikel is voor rekening en risico van de koper, tenzij anders overeengekomen met PartyByMoon.
PartyByMoon stort het aankoopbedrag minus de verzendkosten terug als voldaan is aan de eisen gesteld hierboven. Afgeprijsde artikelen kunnen niet worden geretourneerd.
Openingstijden
maandag t/m vrijdag van 9:30 - 17:00